복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

외국 아티스트 방/닐 다이아몬드(Neil Diamond)

아침이 밝았어요(morning has broken) - 닐 다이아몬드(Nell Diamond) and 캣 스티븐스 (Cat Stevens)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2020. 4. 28. 05:05

 

 

 

Morning has broken

 

 

아침이 밝았어요

 

 

1. Nell Diamond

 

 

 

2. Cat Stevens

 

 

Morning has broken
like the first morning
Blackbird has spoken
like the first bird
Praise for the singing
praise for the morning
Praise for the springing
fresh from the world

Sweet the rain's new fall
sunlit from heaven
Like the first dewfall
on the first grass
Praise for the sweetness
of the wet garden
Sprung in completeness
where his feet pass

Mine is the sunlight
mine is the morning
Born of the one light
eden saw play
Praise with elation
praise every morning
God's recreation of the new day

Morning has broken
ike the first morning
Backbird has spoken
like the first bird
Praise for the singing
praise for the morning
Praise for the springing
fresh from the world

 

아침이 밝았어요, 처음 맞는 아침처럼
찌르레기가 노래를 했어요, 처음 노래하는 새처럼
노래에 대해 찬양해요
아침에 대해 찬양해요
세상의 새로운 약동에 대해 찬양해요
처음 내리는 비는 달콤해요
하늘에서 햇살이 비추어요
새싹 위에 처음 맺는 이슬처럼
촉촉한 정원의 달콤함에 대해 찬양해요
그의 발길이 지나가는 곳 완전함에서 나왔죠
햇살은 나의 것, 아침은 나의 것
빛줄기 하나에서 태어나, 에덴은 노는 걸 보았어요
의기양양하게 찬양해요, 모든 아침을 찬양해요
새날에 대한 하나님의 놀이죠
아침이 밝았어요, 처음 맞는 아침처럼
찌르레기가 노래를 했어요, 처음 노래하는 새처럼
노래에 대해 찬양해요