복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

외국 아티스트 방/셀린 디온(Celine Dion)

I'm alive - 셀린 디온 (Celine Dion)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2024. 3. 22. 04:31

 

I'm alive

난 살아있어요

Celine Dion

I get wings to fly... Oh-oh
난 날 수 있는 날개를 가져요

I'm alive... yeah.. yeah
난 살아있어요

When you call for me
당신이 날 부를 때

When I hear you breath
내가 당신의 숨소리를 들을 때....

I get wings to fly
난 날 수 있는 날개를 가져요

I feel that I'm alive
내가 살아있단 걸 느끼며

When you look at me
당신이 날 바라볼 때면
I can touch the sky
난 하늘을 만질 수 있죠

I know that I'm alive
내가 살아있는 걸 알아요

When you blessed the day
당신이 그날들을 축복해 줬을 때....

I just drift away
난 마음 들뜨고

All my world is right
모든 슬픔 사라지고

I'm glad that I'm alive
내가 살아있다는 게 너무 기뻐요

You set my heart on fire
내 마음에 불을 놓고

Filled me with love
사랑으로 가득 채우고

Made me a woman
날 진정한 여자로 만들었죠

I'm glad you're back
당신이 돌아와서 정말 기뻐요

I couldn't get much higher
내 영혼이 나는 것보다 더 높이

My spirit takes flight
날 수는 없을 거예요

Because I'm alive
왜냐면 난 살아있으니까요

Never bound
끝도 없어라

When you call on me
당신이 찾아올 때면

When I hear you breathe
당신의 숨소리를 들을 때면

(I get wings to fly)
날수 있는 날개를 달아요

I feel that I'm alive
내가 살아있단 걸 느끼며

Oh yeah, I'm alive
내가 살아있다니

When you reach for me
당신이 팔을 내밀 땐

That I'll be the on-e standing by
좋은 날과 괴로운 날들을 통해

Through good and through tiring times
내가 옆에 서있을거란 걸 사랑만이 알아요

And it's on-ly begun
단지 시작이예요

I can't wait for the rest of my life
내 삶의 남은 날들까진 기다릴 수 없어요

When you call on me
당신이 내게 올 때

When you reach for me
당신이 내게 손내밀 때

I get wings to fly...
난 날 수 있는 날개를 달아요

(When you blessed the day)
When you blessed, you blessed the day
당신이 그날들을
암울했던 그날들을 축복해 주었을 때....

I just drift away
내 마음 붕붕 뜨고

(All my world is dark)

I know that... I'm alive
내가 살아있다는 걸 알겠어요

I get wings to fly
난 날 수있는 날개를 달아요

God knows that I'm alive
신은 아실 거예요 내가 살아있다는 것을....