복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

슬픈 감성 분위기 음악/외국 음악에서

forever - 스트라토바리우스(Stratovarius)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2023. 2. 19. 21:35

 

 

 

Forever  

 

 

Stratovarius


 

 

  

 

                                     

 

I stand alone in the darkness.
나는 어둠 속에 홀로 서 있어요
The winter of my life came so fast.
내 인생의 겨울은 너무나 빨리 왔어요
Memories go back to my childhood
추억은 내가 아직도 기억하는
to days I still recall

어린 시절로 돌아가지요

Oh how happy I was then,
오 그때는 정말로 행복했어요
there was no sorrow
슬픔이라곤 한 점도 없었어요
there was no pain.
고통도 없었죠
Walking through the green fields
푸른 벌판을 거닐 때
sunshine in my eyes.
태양은 눈부시게 빛났어요

I'm still there everywhere,
나는 아직도 그곳 어디에든 있어요
I'm the dust in the wind.
바람속의 먼지이지요
I'm the star in the northern sky.
나는 북쪽 하늘의 반짝이는 별이예요
I never stayed anywhere
나는 어느곳에도 머물지 않았어요
I'm the wind in the trees,
나는 나뭇가지 사이로 부는 바람이예요
would you wait for me forever?
나를 위해 영원히 기다려주지 않을래요?

I'm still there everywhere,
나는 아직도 그곳 어디에든 있어요
I'm the dust in the wind.
바람속의 먼지이지요
I'm the star in the northern sky.
나는 북쪽 하늘의 반짝이는 별이예요

I never stayed anywhere
나는 어느곳에도 머물지 않았어요
I'm the wind in the trees,
나는 나뭇가지 사이로 부는 바람이예요
would you wait for me forever?
나를 위해 영원히 기다려주지 않을래요?

would you wait for me forever?
나를 위해 영원히 기다려주지 않을래요?
would you wait for me forever?
나를 위해 영원히 기다려주지 않을래요?
would you wait for me forever?
나를 위해 영원히 기다려주지 않을래요?