복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

외국 음악/올드 팝

You Are My Sunshine (그대는 나의 태양) - 트리니 로페즈 (Trini Lopez)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2010. 10. 4. 12:40
 
 

Trini Lopez 
You Are My Sunshine
(그대는 나의 태양)
You are my sunshine, my only sunshine
당신은 나의 유일한 태양이에요.
You make me happy when skies are gray
하늘이 흐릴 때 날 행복하게 해주지요.
You'll never know dear, how much I love you
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를 거에요.
Please don't take my sunshine away 
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요. 
The other night dear, as I lay sleeping
지난밤에 잠이 들었는데
I dreamed I held you in my arms
당신을 안고 있는 꿈을 꾸었어요.
When I awoke, dear, I was mistaken
잠에서 깨어 보니 꿈이었을 뿐이었어요.
And I hung my head and cried.
난 머리를 묻고 울고 말았아요.
You are my sunshine, my only sunshine
당신은 나의 유일한 태양이에요.
You make me happy when skies are gray
하늘이 흐릴 때 날 행복하게 해주지요.
You'll never know dear, how much I love you
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를 거에요.
Please don't take my sunshine away 
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요. 
always love you and make you happy,
당신을 영원히 사랑하고 행복하게 해줄 거에요.
If you will only say the same. 
당신이 늘 같은 말을 해준다면..
But if you leave me to love another,
하지마 다른 사람을 사랑하게 되어 날 떠난다면,
You'll regret it all some day
언젠가는 모든 걸 후회하게 될거에요.
You told me once, dear, you really loved me
한때 당신은 날 사랑한다고 말했었지요.
And no one else could come between.
어떤 누구도 우리 사이에 들어올 수는 없었어요.
But now you've left me and love another
하지만 이제 날 떠나 다른 사람을 사랑하게 되었어요. 
You have shattered all my dreams
당신이 내 모든 꿈들을 모두 앗아가 버렸어요.