복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

외국 아티스트 방/비틀즈

Obladi oblada - 비틀즈(BEATLES)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2016. 3. 6. 00:54

 

THE BEATLES 

 

 

Obladi oblada

 

 

                                              

 

 

Desmond has a barrow in the market place
Molly is the singer in a band
Desmond says to Molly "Girl, I like your face"
And Molly says this as she takes him by the hand

 

데스먼드는 시장 행상인이죠.
몰리는 밴드에서 노래를 불렀구요.
데스먼드가 몰리에게 이렇게 말하네요. 당신 참 예쁘네요.
몰리는 그의 손을 잡고 이렇게 말했죠.


Obladi oblada, life goes on bra
Lala, how the life goes on
Obladi oblada, life goes on bra
Lala how the life goes on

 

인생은 지나가는 거예요, 브라 위로 흘러가지요.
랄랄라, 인생은 이렇게 즐거워요.
인생은 흘러가는 거예요, 브라 위로요.
랄랄라, 인생은 이렇게 즐거운 거죠.


Desmond takes a trolley to the jewellers stores
Buys a twenty carat golden ring
Takes it back to Molly waiting at the door
And as he gives it to her she begins to sing

 

데스먼드가 수레를 끌고 보석가게로 가
12캐럿짜리 금반지를 사서는
가게 문 앞에서 기다리는 몰리에게 건네주네요.
그가 반지를 건네주니 몰리는 노래를 시작했어요.

 

In a couple of years they have built
a home sweet home
With a couple of kids running in the yard
of Desmond and Molly Jones

 

몇 년이 지나 그들은 집을 지었어요. 둘만의 행복한 집을요.
정원에서 아이들이 뛰어 노네요.
데스먼드와 몰리 조운스 부부의 아이들이죠.

 

Happy ever after in the market place
Desmond lets the children lend a hand
Molly stays at home and does her pretty face
And in the evening she still sings it with the band

 

시장에서 열심히 일하며 행복한 시간을 보내면서
데스먼드는 아이들이 가게를 돕게 하고
몰리는 집에서 예쁜 얼굴을 가꾸며
저녁에는 여전히 밴드에서 노래를 하네요.

 

And if you want some fun -take obladi obla da...

즐겁게 살고 싶다면 「오블라디 오블라다」를 함께 불러요.