복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

외국 댄스/외국 음악 댄스 개별 곡

자마이카의 태양(Sun Of Jamaica) - 굼베이 댄스 밴드(Goombay Dance Band)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2023. 1. 29. 20:32

     

 

  

자마이카의 태양

 

(Sun Of Jamaica ) 

 

 

 

굼베이 댄스 밴드(Goombay Dance Band) 

 

 

Long time ago, when I was a young boy
오래 전, 내가 어린 소년이었을 때

I saw that movie "Mutiny on the Bounty
나는"보상금에 대한반란"이란 영화를보았죠

Starring my idol, Marlon Brando
나의 우상인 마론 브란도가 주연했어요

And I felt a yearning
그리고 나는 열망을 품었어요

for that great adventure
대단한 모험에 대한 열망을요

So many nights I woke up out of a dream
수많은밤 나는 꿈에서 깨어나곤 했어요

A dream of blue seas, white sands,
푸른 바다, 하얀 모래

,Paradise birds, butterflies
낙원의 새들, 나비들 그리고

and beautiful warm-hearted girls
아름답고 마음씨 고운 소녀들에 관한 꿈이었죠
Sun of Jamaica, the dream of Malaika
쟈마이카의 태양, 말라이카에 대한 꿈

Your love is my sweet memory
당신의 사랑은 나의 달콤한 기억이예요

Sun of Jamaica, Blue Lady Malaika
쟈마이카의 태양, 창백한 숙녀 말라이카

Some day I"ll return, wait and see
언젠가 나는 돌아갈 거예요, 두고 보세요

Walk in the sand and l"m happy with you
모래밭으로 걸어요 그럼 나는 당신과 함께 행복해요

We shall be loving and true
우리는 사랑스럽고 진실할 거예요

Oh I sure love Malaika
오 나는 분명히 말라이카를 사랑해요

 

With all of my heart
내 마음을 다하여I

will always be faithful
나는 항상 충실할 것에요

and true, yeah true
진실할 거예요, 예 진실할 거예요

 

But now as I grew older
하지만 지금 내가 좀 더 성장했을 때

The buring desire became so strong
불타는 욕망은 너무나 강해졌어요

That I bought a ticket to fly home
그래서 나는 집으로 돌아가려고 티켓을 샀어요

And then I found you
그리고 나서 당신을 발견했죠

And we found an eternal love right
그리고 우리는 바로 처음부터 영원한 사랑을

from the beginning
찾았어요

The stars falling down
별들은 황금빛 초호로부터

from the lagoon of gold
떨어지고

The palms swaying under the moon
야자수 나뭇잎은 달빛 아래 흔들리고

We were swimming out
우리는 나가서 수영을 했지요

into the crystal sea
크리스탈 바다 가운데에서

In that fateful night I thought to myself
그 운명의 밤에 나는 스스로 생각했어요

I"ll do everything I can, save every dime
나는 내가 할 수 있는 모든 것을 하겠다고

And one day I"ll return
돈을 모아서 언젠가 돌아갈 것이라고

And then I"ll stay forever, forever
그리고 나서 나는 영원히, 영원히 머물 것이라고

 

Sun of Jamaica, the dream of Malaika
쟈마이카의 태양, 말라이카에 대한 꿈

Your love is my sweet memory
당신의 사랑은 나의 달콤한 기억이예요

Sun of Jamaica, Blue Lady Malaika
쟈마이카의 태양, 창백한 숙녀 말라이카

Some day I"ll return, wait and see
언젠가 나는 돌아갈 거예요, 두고 보세요

Walk in the sand and l"m happy with you
모래밭으로 걸어요 그럼 나는 당신과 함께 행복해요

We shall be loving and true
우리는 사랑스럽고 진실할 거예요

Oh I sure love Malaika
오 나는 분명히 말라이카를 사랑해요

With all of my heart
나는 항상 충실할 것에요

and true, yeah true
진실할 거예요, 예 진실할 거예요

 

Sun of Jamaica, the dream of Malaika
쟈마이카의 태양, 말라이카에 대한 꿈

Your love is my sweet memory
당신의 사랑은 나의 달콤한 기억이예요

Sun of Jamaica, Blue Lady Malaika
쟈마이카의 태양, 창백한 숙녀 말라이카

Some day I"ll return, wait and see
언젠가 나는 돌아갈 거예요, 두고 보세요