복지 - 날마다 좋은 날이 되소서! 좋은 음악이 날마다 내 마음을 행복하게 만든다

국내 아티스트 방/김범수

김범수 - 하루 (Hello Goodbye Hello)

복지 - 날마다 좋은 날이 되소서 2021. 4. 25. 02:57

 

 

 

Hello Goodbye Hello

(하루)

 

 

김범수

 

 

 

 

my memories
are feding in the rain
my broken heart
cannot be used again

it seems that once again
my love is leavin
breaking up my dreams
so hear me now my love
hello, goodbye, hello

 

verse 1

 

but i know i'll see you
down the road
to wave a hand
to weave the shadows

should i ever even mention
that i long to hold you again
oh, i hope you're not too cold

kinda' simple
when you think it out
without a doubt
it's plain as it can be

i know the wind has found
a new direction
so it let me know
that i have to live
my day alone

chorus

so hear me now
hello, goodbye, hello
don't get me wrong
i know you have to go

hey look it's sad enough
can you imagine
if you felt that low
so hear me now my love
hello, goodbye, hello


verse 2

 

if you feel some music
calling you
slow dance along
but think about our joy

i'll do the same thing
every time i want you
sad enough i know
but somehow i know
that i'll survive

chorus

so hear me now
hello, goodbye, hello
dont't get me wrong
i know you have to go

hey look it's sad enough
can you imagine
if you felt that low
so hear me now my love
hello, goodbye, hello

so hear me now my love
hello, goodbye, hello

 

사랑이 날 또 아프게 해요
사랑이 날 또 울게 하네요
그렇게 사랑했던 추억마저 잊어달라며
사랑은 잔인하게 떠나가네요

정말 내가 괜찮을까요 그대가 한 그 인사처럼
그래 그댄 눈 가린채 모르는 척 떠나는게
차라리 편할 테죠
변할 수도 있을 거예요 저 바람도 매일이 다른데
그래도 이 세상에 살고 싶단 행복을 주는건
너무나도 고마웠어요

사랑이 날 또 아프게 해요
사랑이 날 또 울게 하네요
그렇게 사랑했던 추억마저 잊어달라며
사랑은 잔인하게 떠나가네요

잊을 수도 있을꺼예요 그대처럼 나도 변하겠죠
하지만 그날까지 내가 어찌 살아낼까요
벌써 그댈 보고 싶어요
사랑이 날 또 아프게 해요
사랑이 날 또 울게 하네요

그렇게 사랑했던 추억마저 잊어달라며
사랑은 잔인하게 떠나가네요
이렇게 또 하루가 지나가네요
사랑이 날 또 아프게 하네요

사랑이 날 또 울게 하네요
다시는 못쓰게된 내 가슴은 이렇게 아픈데
사랑은 꿈을 깨듯 허무하네요
이렇게 또 하루가 지나가네요

'국내 아티스트 방 > 김범수' 카테고리의 다른 글

보고싶다 - 김범수  (0) 2024.02.25
김범수 노래 모음  (0) 2023.04.20
끝사랑 - 김범수  (0) 2019.08.11
김범수 - 하루  (0) 2019.08.05
김범수 & 문명진 - I Believe I Can Fly (R. Kelly)  (0) 2019.07.11